הגשמת חלום שוויצרי: כיצד לפתוח חשבון בנק בשוויץ החל מ - $100,000?

מערכת הבנקאות השוויצרית מאופיינת ביציבות, שמירה קפדנית על פרטיות והגנה על נכסי הלקוחות. הבנקאות השווייצרית מספקת מעטפת סודיות על המידע הבנקאי של לקוחותיה, ביטחון, וגיוון של מוצרים פיננסים. הבנקים בשווייץ נמצאים תחת פיקוח רשות הבנקים הקונפדרלית של שווייץ, אשר סמכויותיה כרשות פיקוח ניתנו לה בחקיקה הפדרלית השווייצרית

כשמדובר בניהול והשקעה בהון אישי, כל אחד מחפש את האופציה הטובה ביותר לשמור על רווחים, ביטחון פיננסי, פיזור, גיוון וליווי אישי. כיום, בנקים בשוויץ מאפשרים ללקוחת זרים לפתוח חשבון בנק ללא צורך בהגעה פיזית ובהון מינימלי של כ – $100,000, עבור משקיעים כשירים ושאינם כשירים בישראל, אשר מחפשים אפיק פיננסי בטוח וקרוב. 

אז למה ישראלים בוחרים בשוויץ?

העברת כספים ופתיחת חשבון בנק שוויצרי מאפשרת מספר יתרונות לישראלים המחפשים יציבות פיננסית פיזור, גיוון וליווי אישי. הנה הסיבות העיקריות מדוע כדאי לשקול זאת:

  • ביטחון פיננסי: מערכת הבנקאות השוויצרית ידועה בחוזקה והיציבות שלה, ומציעה סביבה בטוחה לנכסים וההשקעות שלכם.
  • הגנה על נכסים: הנייטרליות הפוליטית של שוויץ והמסגרת המשפטית החזקה שלה הופכים אותה ליעד אטרקטיבי להגנה על נכסים ועל העושר שלכם מפני סיכונים פוטנציאליים או חוסר יציבות במדינת האם שלכם.
  • גיוון ופיזור: החזקת נכסים בחשבון בנק שוויצרי מאפשרת לכם לגוון ולפזר את ההון האישי בפיזור  גיאוגרפי, למזער סיכונים על ידי פיזור ההשקעות שלכם במוצרים שונים אשר ייחודים למערכת בנקאות השוויצרית. 
  • ליווי אישי: בנקאות אישית וליווי על ידי בנקאי שוויצרי בעל ניסיון ארוך שנים ומוניטין עם לקוחות ישראליים.
  • סודיות: הבנקים השוויצרים ידועים במדיניות הסודיות המחמירה שלהם, שמבטיחה שהמידע הפיננסי שלכם יישאר מאובטח ופרטי.
  • גמישות במטבע: חשבונות בנק שוויצריים מציעים את האפשרות להחזיק כספים במטבעות שונים (דולר,אירו, פרנק שוויצרי), ומספקים גמישות נוספת בניהול הכספים שלכם.

מעניין אותך לשמוע עוד?

כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים כאן
ונחזור אליך בהקדם האפשרי

אז איך פותחים חשבון?

INVESTOR 360 ושותפיה המקומים מסייעים ללקחותיהם בתהליך פתיחת החשבון באופן פשוט ובליווי אישי. השירות המוצע כולל:

  • פתיחת חשבונות בנק שוויצריים החל מ – $100,000: סיוע ללקוחות בתהליך פתיחת חשבון בנק בשוויץ החל מהון מינימלי של 100 אלף דולר וללא אזרחות זרה.
  • אין צורך בביקור פיזי:  תהליך פתיחת החשבון מתבצע בשיתוף פעולה עם שותפינו המקומיים ומאפשר ללקוחות לפתוח  את חשבון הבנק שוויצרי מבלי לבקר פיזית בשוויץ. נוחות זו חוסכת למשקיעים זמן ומשאבים, במיוחד לאלו שגרים בחו"ל או בעלי אפשרויות נסיעה מוגבלות.
  • עמלות אטרקטיביות – דמי ניהול ושמירה מינימלים בבלעדיות ללקחותינו.
  • ליווי אישי על ידי שותפים מקומיים: שיתוף פעולה עם בנקים בעלי מוניטין כמו UBS ובנק BCGE, וליווי אישי על ידי שותפים מקומיים כדי להבטיח תהליך פתיחת חשבון בטוח קל ומהיר. שיתוף פעולה הדוק זה מבטיח שלקוחות יקבלו תשומת לב ותמיכה אישית לאורך כל המסע הפיננסי שלהם .
  • אפשרויות השקעה: לקוחותינו יכולים לבחור להשקיע בערוצים שונים, כגון – פק״מ, אג״ח, מניות, וקרנות ייחודיות, בהתאם להעדפותיהם ולמטרותיהם הפיננסיות בליווי בנקאי פיננסי מורשה. גמישות זו מאפשרת למשקיעים לבנות יחד עם בנקאי ההשקעות תיק מגוון המותאם לצרכיהם ולסבילות הסיכון שלהם. 
  • שירות לקוחות וניהול: שירות לקוחות בעברית ובאנגלית, תוך הבטחת תקשורת והבנה ברורה בין הלקוחות לשותפים המקומיים ולכל אורך התהליך, המשקיע מקבל ליווי וייעוץ כנדרש.

סיכום

העברת כספים לשוויץ ופתיחת חשבון בנק שוויצרי יכולה לספק למשקיע הישראלי יציבות פיננסית, פיזור וגיוון והגנה על נכסים וכל זאת בליווי אישי צמוד. חשוב לשקול את היעדים והנסיבות הפיננסיות האישיים שלכם ולקבל יעוץ לפני קבלת החלטה.

INVESTOR 360 מציעה גישה ייחודית ומקיפה לבנקאות והשקעות בשוויץ, ומספקת למשקיעים את הכלים והתמיכה הדרושה להם כדי לנהל את כספם ולגוון את ההון האישי שלהם. השירותים הכוללים פתיחת חשבונות בנק שוויצריים, ליווי אישי וגישה לאפשרויות השקעה מגוונות, הופכים את הבחירה לאטרקטיבית עבור משקיעים שרוצים להגן על נכסיהם ולהשביח אותם.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן, השאר פרטים ונחזור אלייך!


דיסקליימר:

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ/שיווק פנסיוני ו/או תחליף ליעוץ/שיווק כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם וכן  אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ו/או בניירות ערך ו/או התייחסות ו/או התחייבות לתשואה כלשהי. רכישת יחידות בקרנות ו/או בניירות הערך תיעשה  בהתאם לתשקיף שבתוקף ולדיווחים המיידיים בלבד. המידע המובא לעיל ניתן באופן כללי בלבד למיטב ידיעת והבנת INVESTOR 360 ובהתאם לעמדתה הסובייקטיבית.

מעניין אותך לשמוע עוד?

כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים כאן
ונחזור אליך בהקדם האפשרי

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?