פמילי אופיס: הנשק הסודי של המשקיע החכם בעידן הדיגיטלי

כיצד חברות ניהול עושר פרטיות אלו יכולות לעזור לכם להגדיל את העושר שלכם ולהשיג את היעדים הפיננסיים שלכם

לעידן הדיגיטלי יש השפעה עמוקה על הדרך בה אנו חיים, עובדים ומשקיעים. עם חיבור לאינטרנט, יש לנו גישה ליותר נתונים מאי פעם. זרם האינפורמציה האינסופי הזה מאפשר לנו לקבל החלטות השקעה מושכלות, אבל גם מקשה עלינו לנפות את הרעש ולמצוא את המידע הרלוונטי לנו.

כאן נכנסים לתמונה פמילי אופיס – שירות לניהול עושר: מניהול השקעות דרך תכנון מס ועד לתכנון עיזבון. אבל מה שהופך פמילי אופיס לכל כך ייחודיים הוא היכולת שלהם להעניק ללקוחותיהם יחס אישי וייעוץ מקיף ומעמיק בכל נושא רלוונטי לניהול הון. התקופה בה שירות לקוחות עובר רובוטיזציה, תשומת הלב האישית הזו חשובה מתמיד. עם כל כך הרבה מידע זמין באינטרנט, כל אחד יכול למצוא את עצמו מוצף במסרים ולקבל החלטות השקעה גרועות. פמילי אופיס יכול לעזור לכם לחתוך את הרעש ולקבל החלטות השקעה מושכלות המתאימות לכם.

ישנן דרכים רבות בהן פמילי אופיס יכול לעזור לכם להשיג את יעדי ההשקעה שלכם. הנה כמה דוגמאות:

ניהול מומחים:

בכל פמילי אופיס יש צוות של אנשי מקצוע מנוסים בהשקעות שיכולים לעזור לכם לקבל החלטות השקעה מושכלות. במקביל ובהתאם לצורך ספציפי, פמילי אופיס פועל עבורכם ובשמכם מול מגוון אנשי מקצוע מומחים, בהם עורכי דין, רואי חשבון, יועצים פנסיוניים, יועצי מס, בנקאים, ומגוון רשויות. 

 

ניהול השקעות אלטרנטיביות: לפמילי אופיס יש גישה למגוון רחב של הזדמנויות השקעה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות ורובם מציעים חשיפה למכשירי השקעה כגון: קרנות גידור, קרנות להשקעות ריאליות בנדל"ן או בחברות פרטיות וקרנות אשראי שאינם מפוקחים על ידי הרשות לניירות ערך. 

פמילי אופיס גם משתפים פעולה לעתים קרובות עם קרנות הון סיכון או פמילי אופיס אחרים. בכל מקרה, הצוות שלכם בפמילי אופיס יכול לעזור לכם לבחור את ההשקעות האלטרנטיביות הנכונות לתיק שלכם ולנהל אותן בשמכם.

ניהול סיכונים: פמילי אופס יכול לעזור לכם לנהל את הסיכון בתיק ההשקעות, לעזור לכם לגוון את ההשקעות שלכם ולהגן על הנכסים שלכם מפני תנודתיות בשוק. בכל מקרה, כל אסטרטגיית השקעה של פמילי אופיס מסוגלת להתאים את עצמה במצבי שוק משתנים, לעמוד במשברים כלכליים תקופתיים, ולאפשר ניהול סיכונים מאוזן. ניהול ההשקעות עצמו נעשה על ידי מנהלי השקעות בארץ ובעולם. 

תכנון מס: אחד מהשירותים החשובים ביותר שמספק פמילי אופיס למשקיעים בעלי הון הוא תכנון מס. פמילי אופיס יכול לעזור למשקיעים לחסוך כסף במס בדרכים רבות, כולל: תכנון מס על נכסי נדל"ן, תכנון מס על מניות ונכסי פיננסים אחרים, תכנון מס על עסקים ותכנון מס על ירושות וצוואה. חשוב לא פחות – פמילי אופיס יכול גם לעזור לכם להבין את חוקי המס המשתנים לעתים קרובות ולקבל החלטות פיננסיות שיועילו להם בטווח הארוך.

תכנון עיזבון: 

תכנון העיזבון הוא תהליך של יצירת תוכנית שתבטיח את חלוקת הנכסים שלכם לאחר מותכם בהתאם לרצונות שלכם. תכנון מושכל של העיזבון יכול לעזור לכם למנוע מחלוקות משפטיות בין היורשים שלכם, לשמור על הפרטיות שלכם, לחסוך כסף בתשלומי מס, ולבצר את העתיד הכלכלי של המשפחה. 

מעורבות בין דורית:

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?
צברת נכסים, התקדמת, עשית דרך. עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב.
כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים לשיחה ראשונית ללא עלות וללא מחוייבות עם חבר צוות בכיר

    במשפחות בעלות היקף נכסים גדול, יש להניח כי תתבצע העברה בין דורית. משמעות הדבר היא שהדור הצעיר יקבל בעתיד את הטיפול בנכסים ובפעילות המשפחתית. פעמים רבות, הדור הבא חסר את הידע, הכלים, הערכים ולעיתים גם את התשוקה שליוותה את הדור הקודם, זה שיצר וניהל את הנכסים.  פמילי אופיס יכול לסייע לתהליכי העברה בין דורית באמצעות העברת ידע, קידום הניסיון והיכולות של הדור הבא, ביצירת השיח המקצועי, האישי והמשפחתי, ועוד.

     חוקים ורגולציה מעבר לים: 

    פמילי אופיס יכול לעזור למשקיעים העוסקים בהשקעות בינלאומיות במספר דרכים:

    – הנגשה של מידע לגבי חוקים ורגולציות החלים על השקעות בינלאומיות במדינות שונות.

    – סיוע בהכנת הניירת הנדרשת כדי להשקיע במדינות הרלוונטיות

    – ייצוג של המשקיע מול רשויות הרגולציה במדינות היעד

    – מעקב אחר שינויים ברגולציה ועדכון על השינויים

    הידע והניסיון של פמילי אופיס יכולים לעזור למשקיעים להימנע מביצוע טעויות שעלולות לעלות להם ביוקר, כגון הפרת חוקים וכללים, וכן לחסוך להם זמן וכסף. אם אתם משקיעים העוסקים בהשקעות בינלאומיות, מומלץ לפנות לפמילי אופיס כדי לקבל ייעוץ בנושאי רגולציה.

    סודיות: פמילי אופיס חייבים להגן על פרטיות הלקוחות שלהם. הם לעולם לא יחשפו את פרטי ההשקעה שלכם לאף אחד ללא רשותכם.

     

    היתרונות הייחודיים של עבודה עם פמילי אופיס

    בנוסף לשירותים הספציפיים שהם יכולים לספק, יש עוד מספר יתרונות לעבודה עם פמילי אופיס. אלו כוללים:

    גמישות: פמילי אופיס יכולים להתאים את השירותים שלהם כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלכם. הם אינם מוגבלים באותן תקנות כמו מוסדות פיננסיים מסורתיים, מה שנותן להם יותר גמישות להשקיע בנכסים אלטרנטיביים.

    מציאת פמילי אופיס המתאים לכם אישית

    אם אתם שוקלים לעבוד עם פמילי אופיס, חשוב לעשות את המחקר שלכם ולמצוא אחד שמתאים לכם. הנה כמה דברים שכדאי לזכור ולהביא בחשבון במהלך הבחירה:

    פילוסופיית ההשקעות: בדרך כלל, פמילי אופיס יהיה נאמן לתפיסת עולם מקצועית מסוימת. ודאו כי פילוסופיית ההשקעות של הפמילי אופיס תואמת את פילוסופיית ההשקעות שלכם.

    עמלות: פמילי אופס גובים בדרך כלל דמי ניהול ודמי ביצוע. ודאו שאתם מבינים את העמלות לפני שאתם חותמים על חוזים.

    אמון: אמון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת פמילי אופיס. כאשר אתם בוחרים פמילי אופיס, אתם בעצם בוחרים אדם או צוות שיהיו אחראים על הרכוש, ההשקעות והעתיד הכלכלי שלכם. אתם צריכים להיות מסוגלים לסמוך עליהם שישמרו על הכסף שלכם בבטחה, שיעשו את ההחלטות הנכונות, ויהיו זמינים עבורכם כאשר אתם צריכים אותם.

    ישנם מספר דברים שיכולים לעזור לכם לבנות אמון עם פמילי אופיס:

    מחקר: זכרו לעשות את המחקר שלכם לפני בחירת פמילי אופיס. קראו ביקורות, שוחחו עם לקוחות קודמים, וקבלו המלצות מחברים או בני משפחה.

    שאלו שאלות: אל תהסס לשאול את הפמילי אופיס כל שאלה שיש לכם. חשוב להבין את השירותים שהם מציעים, את התהליכים שלהם, ואת התעריפים שלהם.

    הרגשה נוחה: אם אתם לא מרגישים בנוח עם הפמילי אופיס, אל תבחרו בו. חשוב שתהיה לכם תחושת נוחות עם האנשים שאתם נותנים להם את הכסף שלכם. אמון הוא הבסיס לכל מערכת יחסים טובה, ובמיוחד כאשר מדובר במערכת יחסים פיננסית. אם אתם יכולים לבנות אמון עם הפמילי אופיס שלכם, אתם בדרך הנכונה לבניית מערכת יחסים מוצלחת.

    סיכום:

    עבודה עם פמילי אופיס יכולה להיות השקעה משתלמת ונכס בעל ערך למשקיעים פרטיים ועסקיים שרוצים להשיג את יעדי ההשקעה שלהם. דווקא בעידן הדיגיטלי, פמילי אופיס בעל ניסיון יספק לכם את תשומת הלב האישית, המומחיות והדיסקרטיות הדרושים לכם כדי לקבל החלטות השקעה מושכלות ולהגדיל את העושר שלכם.