ערוץ המשקיעים
הכשירים האקסקלוסיבי
של אינווסטור

ערוץ הכשירים שלנו מאפשר גישה ישירה לקרנות השקעה מובילות בארץ ובעולם למשקיעים כשירים בלבד.
בערוץ יש לנו את האפשרות להציג השקעות שפתוחות למשקיעים כשירים בלבד ולדבר על תשואות, לנתח תכניות עסקיות ולהציג מידע נוסף שהרגולציה מאפשרת אך רק מול משקיעים כשירים.

מה מחכה לכם בערוץ הכשירים?

בערוץ הכשירים אנחנו מארחים את מנהלי הקרנות המובילים ושמים את הכל על השולחן, 
קבלו הצצה:

מה זה בדיוק ערוץ הכשירים?

ערוץ הכשירים של אינווסטור פמילי אופיס הוא ערוץ בו אנחנו מנגישים תכנים למשקיעים כשירים מתוך עולם ההשקעות והתוכן שלנו. הפנייה למשקיעים כשירים בלבד מאפשרת לנו במסגרת השידורים הללו להציג בפני הקהל הרלוונטי השקעות ייחודיות ובלעדיות הפתוחות אך ורק לכשירים, להציג בפניו מספרים ותשואות שלא ניתן במסגרות אחרות, לנתח תכניות עסקיות של עסקאות נדל״ן, ולהביא ראיונות מיוחדים שערכנו עם מנהלי קרנות מהארץ ומהעולם. את התכנים אנחנו מעבירים במסגרת של וובינארים חיים או מוקלטים, סרטונים שצילמנו מראש, וראיונות מצולמים.

אלו רק חלק מעשרות המנהלים שהתארחו אצלנו והציגו את הקרנות הפרטיות המובילות ביותר

למי הערוץ הזה מיועד?

את ערוץ הכשירים פתחנו בתחילה אך ורק עבור בכירים הנמנים עם מעגל המשקיעים הכשירים של אינווסטור פמילי אופיס, אך בהמשך החלטנו לפתוח את הערוץ גם למשקיעים כשירים שעדיין אינם נמנים עם מעגל המשקיעים הקיימים, אך כן עומדים במבחן המשקיע הכשיר ויכולים להיחשף לתכנים ולנתונים שאנו מציגים במסגרת הערוץ.

  רגע, מה זה בעצם משקיע כשיר?

על פי תקנות הרשות לניירות ערך, ישנם מס׳ מבחנים הקובעים בחוק אשר מגדירים כשירותו של משקיע.

המבחן העיקרי הוא מבחן ההון הנזיל, כאשר הרף לעמידה במבחן הכשירות עומד על הון נזיל של 8 מיליון ש״ח לפחות (נזיל בלבד, לא כולל נכסי נדל״ן).

משקיע אשר מוגדר ככשיר, נהנה ממספר הקלות הקשורות לפעילות ההשקעה שלו, הן בדבר בחירת מנהלי ההשקעות ואנשי המקצוע איתם הוא בוחר לעבוד, והן מבחינת האפשרויות של יצרני השקעות לצרף משקיעים כשירים ולהיקשר איתם בהסכמים שאינם אפשריים עבור משקיעים אחרים.

אם אינך עומד בהגדרה של משקיע כשיר,
לצערנו לא נוכל לחשוף אותך לערוץ המשקיעים הכשירים,
אך בהחלט נוכל לחשוף אותך להשקעות אחרות שיכולו לעניין אותך.

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?