ברוכים הבאים לערוץ הכשירים של אינווסטור 360

כחלק מהפעילות שלנו אנו מנגישים את ערוץ הכשירים שלנו לכל משקיע שעונה על ההגדרה. במסגרת הערוץ יש לנו את האפשרות להציג השקעות שפתוחות לכשירים בלבד, לדבר על תשואות, לנתח תכניות עסקיות ולהציג מידע נוסף שהרגולציה מאפשרת אך רק מול משקיעים כשירים. על מנת להצטרף לערוץ הכשירים, פעל לפי ההנחיות בהמשך העמוד.

1+ מיליארד ש"ח היקף השקעות אלטרנטיביות ועסקאות נדל"ן
250+ מיליון ש"ח בניהול תיקים לקוחות כשירים
160+ לקוחות כשירים בחברה

מה זה בדיוק ערוץ הכשירים?

ערוץ הכשירים של אינווסטור 360 הוא ערוץ בו אנחנו מנגישים תכנים למשקיעים כשירים מתוך עולם ההשקעות והתוכן שלנו. הפנייה למשקיעים כשירים בלבד מאפשרת לנו במסגרת השידורים הללו להציג בפני הקהל הרלוונטי השקעות ייחודיות ובלעדיות הפתוחות אך ורק לכשירים, להציג בפניו מספרים ותשואות שלא ניתן במסגרות אחרות, לנתח תכניות עסקיות של עסקאות נדל״ן, ולהביא ראיונות מיוחדים שערכנו עם מנהלי קרנות מהארץ ומהעולם. את התכנים אנחנו מעבירים במסגרת של וובינארים חיים או מוקלטים, סרטונים שצילמנו מראש, וראיונות מצולמים.

למי הערוץ הזה מיועד?

את ערוץ הכשירים פתחנו בתחילה עבור הלקוחות הנמנים על מעגל מחלקת הכשירים של אינווסטור 360, אך בהמשך החלטנו לפתוח את הערוץ גם למשקיעים שעדיין אינם נמנים על מעגל הלקוחות, אך כן עומדים במבחן המשקיע הכשיר ויכולים להיחשף לתכנים ולנתונים שאנו מציגים במסגרת הערוץ

איך מצטרפים לערוץ?

על מנת להצטרף לערוץ הכשירים יש למלא טופס הצהרה דיגטלי. לאחר סיום תהליך ההרשמה, יקבל כל מצטרף שם משתמש וסיסמה אישיים בעזרתם יוכל להתחבר לתכנים שכבר הועלו לערוץ ולהשתתף לשידורים החיים באופן שוטף.

למעבר למילוי הצהרת כשירות דיגטלית

מה זה בכלל משקיע כשיר?

על פי תקנות הרשות לניירות ערך, ישנם מס׳ מבחנים הקבועים בחוק אשר קובעים כשירותו של משקיע,

המבחן העיקרי הוא מבחן ההון הנזיל, כאשר הרף לעמידה במבחן הכישרות עומד על הון נזיל של 8 מיליון ש״ח לפחות (נזיל בלבד, לא כולל נכסי נדל״ן)

משקיע אשר מוגדר ככשיר, נהנה ממס׳ הקלות הקשורות לפעילות ההשקעה שלו, הן בדבר בחירת מנהלי ההשקעות ואנשי המקצוע איתם הוא בוחר לעבוד, והן מבחינת האפשרויות של יצרני השקעות לצרף משקיעים כשירים ולהיקשר איתם בהסכמים שאינם אפשריים עבור משקיעים אחרים.

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?