פוליסת חיסכון-חלק ב'

פוליסת חיסכון- חלק ב' אז אחרי שקצת הסברנו מהי פוליסת חיסכון, ריכזתי כל מה שחשב לדעת לפני שנפתח פוליסה

פוליסת חסכון חלק ב׳- איך לבחור את הגוף המנהל ואיך למצוא מסלול מתאים עבורכם

במידה והחלטת שאתה רוצה לפתוח פוליסת חיסכון, יש כמה החלטות שאתה צריך לקבל:
1.) באיזה גוף לפתוח את הפוליסה? 2.) באיזה מסלול להיות? 3.) מתי להחליף מסלול?

 איך לבחור את הגוף המנהל?

ההחלטה באיזה גוף הכי כדאי לך לפתוח פוליסת חיסכון תלויה בשני גורמים עיקריים: דמי ניהול, ומטרת החיסכון לגבי דמי ניהול, אז אין יותר מידי מה להרחיב, כמובן שהשאיפה היא לקבל את דמי הניהול הכי זולים כדאי לערוך השוואה ולבדוק מי הגוף שייתן לך את דמי הניהול האטרקטיביים ביותר, כאשר לרב דמי הניהול נעים בטווח של 1-1.5 אחוז מהצבירה לשנה.

פרמטר נוסף שיעזור לך לקבל החלטה היכן לפתוח פוליסת חיסכון הוא מטרת החיסכון במידה ואתה מחפש חיסכון קצר טווח, תעדיף לנהל את הכספים במסלול סולידי, לכן כדאי לבדוק מי מהגופים הניב תוצאות טובות יותר במסלולים שנחשבים סולידיים יותר. לעומת זאת, ככל שהחיסכון מיועד לטווח ארוך יותר,כך יש יותר הגיון להשקיע במסלולים מנייתיים יותר, ולכן כדאי לבדוק ולהשוות את התוצאות של הגופים השוני במסלולים האלה.

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?
צברת נכסים, התקדמת, עשית דרך. עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב.
כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים לשיחה ראשונית ללא עלות וללא מחוייבות עם חבר צוות בכיר

     

    איך לבחור מסלול?
    אחרי שבחרת את הגוף המנהל, זה הזמן לבחור את מסלול הפוליסה כמו שכתבתי בסעיף הקודם, ככל שטווח ההשקעה ארוךיותר, כך יש יותר הגיון להיות במסלולים עם חשיפה גדולה יותר למניות.ישנם גם מסלולים אשר חלק מההשקעה מנותב לנכסים לא סחירים, כגון השקעה בתשתיות, נדל"ן, הלוואות וכו', שמייצרים למעשה שכבת תשואה קבועה שאינה תלוייה במצב השוק – בד"כ במסלולים הכלליים.

    בחלק מהמסלולים ניתן גם לקבל הלוואה כנגד הפוליסה בריבית של פריים מינו חצי וזה מתאים בעיקר למי שרוצה למנף את הכסף שלו לטובת השקעות נוספות – כך שגם זה מהווה שיקול בבחירת המסלול.

     

    מתי להחליף מסלול?
    אחרי שבחרת את המסלול אתה כמובן רשאי להחליף מסלול בכל עת, אך ההחלטה אם ומתי להחליף מסלול תלויה כמובן במצב השוק ובצפי לתשואה. אז איך אתה יכול לדעת מתי כדאי להחליף מסלול בשביל זה אנחנו כאן, מעבר לדמי הניהול הזולים שאנו יכולים להשיג עבור לקוחותינו, הערך המוסף האמתי הוא בליווי שלנו ובעדכון על הנעשה בשוק, ובחוות הדעת שלנו על המסלולים שכדאי להיות בהם בהתאם כמובן למטרת החיסכון. אחת לרבעון אנו שולחים עדכון ללקוחותינו ומדווחים להם איפה אנחנו חושבים שהשוק נמצא והאם כדאי או לא כדאי לשנות מסלול, ומה הצפי לתשואה.

     

    אם גם אתה רוצה לפתוח פוליסת חיסכון דרכנו, ליהנות מדמי ניהול זולים, ולקבל עדכונים ודיווחים
    על הנעשה בשוק ועל המסלולים הכדאיים יותר, כל שעליך לעשות הוא ללחוץ כאן, להשאיר פרטים, ואנו
    ניצור איתך קשר בהקדם

    לפוליסת חיסכון חלק א': לחץ כאן