אג"ח Vs מניות -סיבוב ראשון

היום הזה הגיע-שיניתי את דעתי האם האג"ח נותן "פייט" למניות בשנת 2015?

אג"ח Vs מניות - מה עדיף?

ומכיוון שדעתי משתנה רק לעתים רחוקות מאוד חשבתי לנכון לעדכן אתכם… בחודשים האחרונים היינו עדים לצירוף של שני מקרים שגרמו לשוק המניות להיראות קצת פחות טוב...

14.07.15

היי,

מי שמכיר אותי או פגש אותי בשלוש השנים האחרונות יודע שדעתי על השוק הייתה מאוד חיובית ובאופן די גורף חשבתי שנכון להגדיל את המרכיב המנייתי… בין אם ע"י מדדים ובחירה ספציפית של מניות, או ע"י
מעבר מסלול לקרן השתלמות עם יותר סיכון.

כל מי שעשתה זאת או עשה זאת הרוויח מהמהלך שבדיעבד התברר כמאוד נכון. ומכיוון שדעתי משתנה רק לעתים רחוקות מאוד חשבתי לנכון לעדכן אותך…

בחודשים האחרונים היינו עדים לצירוף של שני מקרים שגרמו לשוק המניות להיראות קצת פחות טוב...

הראשון, ולדעתי דווקא היותר משמעותי -הוא עליית התשואות באג"ח: בשנים האחרונות פשוט לא הייתה אלטרנטיבה אמתית למניות כאשר האג"חים נתנו תשואה מאוד נמוכה.

אולם…היום, כאשר אני מסתכל על שוק האג"ח בארץ ובחו"ל אני מוצא יותר ויותר הזדמנויות באג"חים שנותנים תשואה של 4%+ במצב זה של חוסר וודאות, אני נתקל ביותר ויותר משקיעים מנוסים שטוענים שבסביבה הנוכחית, תשואה של 4%+ מתאימה מבחינתם.

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?
צברת נכסים, התקדמת, עשית דרך. עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב.
כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים לשיחה ראשונית ללא עלות וללא מחוייבות עם חבר צוות בכיר

     

    "אולם…היום, כאשר אני מסתכל על שוק האג"ח בארץ ובחו"ל אני מוצא יותר ויותר הזדמנויות באג"חים .."

    למה זה בעייתי?
    כי נכון להיום,מניות הן כבר לא האפיק היחידי שמניב תשואה...אלא, קמה לו תחרות שנקראת אג"חים שמניבים תשואה משמעותית יותר מבעבר ובניגוד למה שכותבים בעיתונים, שוק האג"ח דווקא היום נראה די מעניין.

    הסוגיה השנייה
    היא יוון למרות שמסתמן שלבעיית החוב של יוון נמצא בינתיים פתרון אבל...עצם העובדה שיש מדינה אשר ברור לכולם שההסכם שנחתם איתה הוא בבחינת  תקיעת אצבע בסכר שנפרץ ולא מדובר בפתרון מבני אמתי.

    שורה תחתונה מה עושים?
    אחרי כל מה שכתבתי, אני עדיין חושב ששוק מניות מתומחר מעט טוב יותר מאשר האלטרנטיבות… אבל בניגוד לעבר,מילת המפתח היא: "קצת". בשלב זה, לא הייתי מגדיל את מרכיב המניות.

    למי שבחוץ – זוהי דווקא נקודה סבירה לכניסה מכיוון ובמידה ואתם בונים תיק 30 /70 אז האג"חים מתומחרים בצורה יחסית נוחה. לא להנזיל את התיק או לבצע צעדים קיצוניים! החלק של האג"חים יספק תשואה סבירה בהסתכלות קדימה….

    ולכן,גם מי שחושש, צריך להתגבר על הפחד. בכל מקרה,אנחנו נמצאים בתקופה מאוד ייחודית כאשר מתחילת השנה השוק האמריקאי לא הניב כמעט תשואה ואנו עדים לתחרות הורדת ידיים בין המוכרים לקונים….כאשר בינתיים אין עדיין הכרעה

    עדכונים נוספים בהמשך,

    ובכנס הקרוב
    בנושא "הזדמנויות השקעה והזדמנויות נדל"ן בעולם של ריבית אפס"

    שיערך ב-10/02/17
    **מהר והבטח את מקומך בכנס, ההרשמה בעיצומה**

    לפרטים והרשמה
    072-3345389

    או 

    לחץ>>>הרשמה לכנס

    לחץ על הקישור: קבל מתנה ממני

     לחיי העושר שלך..

    עומר רבינוביץ'