להבין את המגמות בעולם

סמוך על סמוך כשסמוך יודע על מה הוא מדבר..

להבין את מגמות העולם ולנצל זאת לטובת השקעות חכמות

היום אני רוצה לדבר על מגמות בהשקעות, עולם ההשקעות הוא מורכב אבל אם ננסה לרדת לעומק היום, אני רוצה להתמקד בחלק של – "הבנת המגמות" אני אפתח בסיפור קצר..

היי,

היום אני רוצה לדבר על מגמות בהשקעות. עולם ההשקעות הוא מורכב אבל אם ננסה לרדת לעומק נגלה שיש שני אלמנטים שמשפיעים על התשואות: האחד הוא תמחור והשני הבנת המגמות

על החלק הראשון, שזה התמחור – אני מרבה להתמקד וללמד בסרטונים ובקורסים שלי, איך לזהות תמחור של מניות ותמחור של השוק.

היום, אני רוצה להתמקד בחלק השני – "הבנת המגמות" אני אפתח בסיפור קצר..

לפני כשלוש שנים, אחד החברים הטובים שלי, שדרך אגב לא מבין כלום בהשקעות אבל הוא מה שנקרא: "הארדקור גיק" מחשבים (מבלה כל היום בתכנות) ניהל קשר עם בחורה שגרה בחו"ל ובאמצעות הסקייפ הם נהגו לצפות יחדיו בסדרות באינטרנט.

הוא סיפר לי על חברה בשם "נטפליקס" שמעניקה שירות של צפייה בסרטים וסדרות אמריקאיות דרך הרשת בתשלום חודשי של 8$ בלבד.

"אבל הלקח שלי היה ללמוד להקשיב לאנשים בעלי מומחיות בתחומם…"

באותם זמנים, התמחור של המניה היה נוח מאוד ועמד מכפיל רווח של 15.7. מאז המניה עלתה בשלוש השנים האחרונות ב- 889%.

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?
צברת נכסים, התקדמת, עשית דרך. עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב.
כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים לשיחה ראשונית ללא עלות וללא מחוייבות עם חבר צוות בכיר

    אגב, בעשור האחרון היא עלתה 4,834.% ומאז הנפקתה בשנת 2002 עלתה קרוב ל 10,000% כלומר, מי שהשקיע אז 10,000$ במניה היום הוא שווה 1 מיליון דולר$

    מה שהדהים אותי אז בזמנו, הייתה מידת הוודאות שלו – הוא פשוט ידע, כמעט כעובדה מוגמרת שזה הולך להצליח בגדול. הוא לא השתמש במילים "אולי זה יתפוס" אלא, הוא אמר לי זה בוודאות הולך לתפוס.

    לצערי, להשקעה זו לא נכנסתי, אבל הלקח שלי היה ללמוד להקשיב לאנשים בעלי מומחיות בתחומם….

    הסיפור הזה חידד את התובנה שלי לגבי ההבדל בין "משקיע טוב" ל"משקיע מצוין": משקיע טוב, יודע לנתח את המספרים.משקיע מצוין, מנסה להבין את המגמות ארוכות הטווח ומוצא חברות במחירים סבירים שייהנו מהמגמות הללו.

    דוגמה טובה היאה השקעה שלי ב"קליל", נעשתה אחרי שיזם נדל"ן אמר לי, בתור עובדה, שהבנייה באמצעות אלומיניום היא המגמה העתידית בתחום הבנייה וש"קליל" היא המובילה בתחום.

    כל מה שנשאר לי לעשות זה לבדוק שהיא במכפיל סביר ולספור את הרווחים…..

    ההשקעה שלי ב"חילן", באה בעקבות שיחה עם סמנכ"ל כספים שאמר לי שגם במידה והוא ירצה, כמעט ובלתי אפשרי מבחינתו להתנתק מהשירות של "חילן"

    ושוב,כל מה שנשאר  לי לעשות היה לראות שהיא במכפיל סבירולספור את הרווחים…..ההשקעה שלי ב"פייסבוק" (אחרי שהמניה נפלה בהנפקה למחיר של 20$) הייתה אחרי שאחד המפרסמים אמר לי שהפרסום ב"פייסבוק" יותר יעיל מכל אפיק פרסום אחר…

    ההשקעה שלי בפרוייקט "תמ"א 38" הייתה אחרי שיזם שאני סומך עליו אמר לי שהתחום מאוד רווחי, אפילו אחרי שהיזם משלם ריבית דו ספרתית לשנה. אני מניח שהנקודה ברורה….

    עכשיו תראו, הפואנטה של הסיפור הזה, היא, שאם אתם מבינים בתחום מסוים או אם אתם מכירים אנשים שמעורים במה שקורה בחברה מסוימת אתם יכולים לנצל את הידע הזה כדי להשקיע בחכמה ולהפוך ממשקיע טוב למשקיע מצוין לפעמים ההיגיון הפשוט הוא באמת פשוט וצריך רק לפתוח את העיניים והאוזניים,

    לסיום, מזכיר לכם להמשך השיחה שלנו

    מקומות אחרונים לכנס פברואר הגדול שלי  שיערך ב-10/02/17

    בנושא: הזדמנויות השקעה בעולם של ריבית אפס

    לפרטים והרשמה072-3345389

    לחץ על הקישור: קבל מתנה ממני

    לחיי העושר שלך..

    עומר רבינוביץ'