תכלס, איך להיות עשיר ולהתנהל נכון בעולם ההשקעות?

מה אם היחיד שמפריע לך לעשות את זה, הוא אתה?

כיצד להרוויח מהשקעות בנדלן, במניות ובשוק ההון

בסופו של דבר, הצלחה בחיים, ובתחום ההשקעות במיוחד קשורה יותר ליכולת מנטלית מכל דבר אחר.. זה מה שמבדיל בין משקיעים שמצליחים לייצר לעצמם רווחים לאורך זמן ובאמת מגיעים לעושר מעבר לכל חלומותיהם…. ובין אלו שפעם ירוויחו, פעם יפסידו, אז… תפסיק! להפריע לעצמך לעשות כסף.

היי,

הפוסט הזה יהיה קצת שונה, אני לא הולך לדבר על השקעות-הפעם אני הולך לדבר על אמונות.

מי שמכיר אותי יודע שאני מאמין גדול בהתפתחות אישית, אני חושב שבנאדם תמיד צריך ללמוד, להתפתח ולצאת קצת מאזור הנוחות שלו בכל התחומים ולא משנה בן כמה הוא.. וזאת כדי באמת לפרוץ גבולות!

להבין את הקשר שבין אמונות לבין כסף 

בסופו של דבר הצלחה בחיים ובתחום ההשקעות בעיקר קשורה יותר ליכולת מנטלית מכל דבר אחר..זה מה שמבדיל בין משקיעים המצליחים לייצר לעצמם רווחים לאורך זמן ובאמת מגיעים לעושר מעבר לכל חלומותיהם ובין אלו שפעם ירוויחו, פעם יפסידו, אך בסופו של דבר ימצאו את עצמם שוב ושוב חוזרים לנקודת ההתחלה, או גרוע מכך- הולכים אחורה (יש גם את אלו שלעולם לא יעשו את הצעד הראשון..).

זה לא קשור לשכל, זה לא קשור לכמה כסף היה לך כשהתחלת וזה בטח לא קשור למזל! זה בעיקר קשור לאמונות שלך. בכל הנוגע לכסף רובנו שמענו תמיד מההורים שלנו ש'כסף לא גדל על העצים'..וזה גם מה שאנחנו מספרים לילדים שלנו…

אבל מצד שני, יש אנשים שגדלו בבתים בהם ההורים תמיד אמרו להם: 'הכסף כן גדל על העצים, ולא רק שם..הוא גם נופל מהשמיים והוא גם שוכב על הרצפה -צריך רק להתכופף להרים אותו…'
האנשים האלה, רואים הזדמנות לעשיית כסף בכל מקום. איפה שאחרים רואים קושי, הם רואים הזדמנות וזה לא במקרה, כי האמונות שיש להם בכל הקשור לכסף הן אחרות משל רב האנשים.

להבין שעושר זה לא עניין של מזל

שנתחיל לשפר את התשואות שלך?
צברת נכסים, התקדמת, עשית דרך. עכשיו הגיע הזמן לעלות עוד שלב.
כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים לשיחה ראשונית ללא עלות וללא מחוייבות עם חבר צוות בכיר

    אנחנו כבני אדם מונעים תמיד משני אלמנטים: האחד הוא בריחה מכאב והשני הוא חיפוש אחר עונג. מה שמבדיל בין אלו ש'הכסף נדבק אליהם' לאלו שלעולם לא ישיגו עושר הוא האמונות שיש להם בכל הקשור לכסף.

    רב האנשים מקשרים כסף לדברים שליליים: 'כסף משנה אנשים' או 'כל העשירים עשו את הכסף שלהם בעזרת קומבינות', 'הם כולם מושחתים' ו'מרבה נכסים מרבה דאגה' (האמת שהעשירים שאני מכיר לא נראים לי כל כך מודאגים..).

    אני בטוח שעולות לך עכשיו בראש עוד כל מיני אמרות כאלה שמתייחסות לכל מי שיש לו הרבה כסף כדבר שלילי…

    האמונות הללו מפעילות אצלנו את מנגנון הבריחה מכאב, במקום להפעיל את מנגנון החיפוש אחר העונג וזה קורה מבלי שנהיה מודעים לכך רק בגלל האמונות שהחדירו לנו..

    אנחנו לא מודעים בכלל לכמה שהאמונות הללו עוצרות מבעדנו להשיג את מה שאנחנו באמת רוצים..אבל החדשות הטובות הן: שבעזרת קצת רצון ותרגול אפשר לשנות אמונות.

    תראה, אני לא רוצה שתתפוס ממני איזה טיפוס רוחני שכוס התה שלו היא לעשות מדיטציות על איזה הר בהודו… כי זה ממש לא אני (לא שיש משהו רע בזה.:))

    אבל כמו שאמרתי בהתחלה, אני כן מאמין גדול בהתפחות אישית, בשיפור היכולות המנטליות וברכישת האמונות הנכונות..

    להתייחס לעושר כדרך חיים

    אחד האנשים שאני שואב מהם מוטיבציה ומקשיב להרצאות ולתכנים שלו כל הזמן הוא טוני רובינס אולי שמעת עליו, מדובר על המנטור מס' אחד בעולם ההתפתחות האישית שמעביר סדנאות לאלפי אנשים (לא כנס, לא הרצאה –
    סדנא של שלושה ימים- 14 שעות ביום, לאלפי אנשים בו זמנית!). מכל קצוות תבל טסים אנשים להשתתף בסדנאות שלו ולא במקרה, הקשבה לתכנים שלו יכולה באמת לשנות חיים ואני ממליץ בחום לשמוע את ההרצאה שלו שמדברת בדיוק על הנושא  שהעליתי בפוסט: איך להפסיק להפריע לעצמך לעשות כסף.

    בהרצאה הזו הוא נוגע בדיוק בנקודות הכואבות שמונעות מאנשים להגיע לעושר ולשפע שהם רוצים… ויותר מזה, הוא גם יראה לך בדיוק מה אתה צריך לעשות כדי להשתחרר מאמונות אלה ולעלות על דרך המלך שתוביל אותך לעושר שחלמת עליו.

    ההרצאה היא אמנם באנגלית וזה יכול אולי להרתיע, אבל שווה לעשות את המאמץ – להקשיב וליישם!

    אני מאמין גדול בחזרתיות, לכן אני ממליץ שתוסיף את ההרצאה הזו לפלייליסט שלך ותקשיב לה שוב ושוב אחת לכמה ימים…
    חזרתיות היא אם כל ההצלחות! לחיי העושר שלך…

    כמובן שאני מזמין אותך לקחת חלק ואחריות על העושר שלך שמתחיל בכנס הקרוב שלי
    בנושא "הזדמנויות השקעה והזדמנויות נדל"ן בעולם של ריבית אפס"
    **מהר והבטח את מקומך, נשארו מקומות אחרונים**

    לפרטים והרשמה:
    072-3345389
    או לחץ>>>הרשמה לכנס

    לחצו על קישור: קבל מתנה ממני