ניתוח עומק לתחום קרנות הריט

מומחה הנדל״ן זיו ספיר בניתוח עומק של תחום הריטים בצל משבר הקורונה

להאזנה לפרקים נוספים

זיו ספיר, אחד ממנהלי השקעות הנדל״ן שאני באופן אישי מאוד מעריך ומכיר כבר כמה וכמה שנים. זיו ספיר עוסק בעולם הנכסים המניבים הלא סחירֿ, ואכן התוצאות של העולם בו הוא פועל הכו משמעותית את התוצאות של מניות הנדל״ן הסחירות.

מי שיצפה בווביאנר, יזכה להכיר מקרוב את אחד האנשים היותר בקיאים בתחום הנדל״ן, ולהנות מהשליטה וההבנה שלו שנבנתה מהרבה שנים של נסיון. בוובינאר עברתי עם זיו כמעט על כל תחומי הריטים השונים הנסחרים בשוק האמריקאי, יחד עם זיו ניתחנו כל תחום ותחום, מהם היתרונות , מהם החסרונות, מה צריך לבדוק, וכמובן, מהם התחומים בהם ההזדמנות נראית אטרקטיבית יותר, ורלוונטית גם לעתיד, ומנגד, מהם התחומים היותר בעייתיים להשקעה כרגע.

לאחר שזיו סיפק את הניתוח הכללי שלו בכל תחום, אני נתתתי דוגמאות של מניות ריט ספיציפיות, ואני חייב לציין שדווקא עכשיו, שוק מניות הריט נמצא בתמחור שנראה מעניין ואטרקטיבי.

אני באופן אישי לא מכיר ולא נתקלתי בעבר בשום מסגרת בארץ שסקרה בצורה כ״כ מזוקקת את כל תחומי הריט,ישירות מהשחקן עם הכי הרבה ניסיון בארץ בתחום, וסיפקה כל-כך הרבה טיפים וערך למשקיעים שמתעניינים בתחום.

כמובן שכל מה שצויין בשידור הזה ובכל השידורים שלנו בכלל הוא בבחינת ערך לימודי בלבד ואין לראות באמור המלצה לנקיטת פעולה כלשהי.

צפו בוובינאר ⇐

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים