ניתוח עומק לתחום הרכבים החשמליים – אורח אמיר אלשיך

להאזנה לפרקים נוספים

בווביאנר זה אירחנו את אמיר אלשיך – אסטרטג השקעות ראשי של בית ההשקעות ילין לפידות, ומי שנחשב לאחד מאנשי ההשקעות  הבקיאים ביותר בתחום, כפי שנוכחו לדעת המשתתפים בשידור החי.

אז מה באמת צריך לדעת על התחום המתפתח של הרכב החשמלי?

את הווביאנר פתחנו בסקירה של הסגמנטים השונים בתחום הרכב החשמלי – רכבים פרטיים, מיקרו מוביליות (אופניים וקורקינטים) תחבורה ציבורית, ומטענים (משאיות, ספנות ותעופה) דיברנו על האתגרים והפוטנציאל בכל אחד מן התחומים, הזכרנו מס׳ חברות בולטות, וכמובן ראינו גם נתונים על מכירות, וצפי לגידול של הסגמנטים השונים.

כיצד שוק הרכבים החשמליים התפתח באזורים גיאוגרפיים שונים בעולם?

בהמשך ירדנו יותר לעומק ובחנו את התפתחות שוק הרכבים החשמליים לפי פיזור גאוגרפי, מדינות, והיצרניות השונות…(כולל איך תעשיית הרכב המסורתית מנסה לתת מענה מול התעשייה החדשה) וראינו גם מהם התמריצים שהמדינות השונות מעוניינות להעניק לצרכנים כדי להגיע ליעדים שאפתניים של צמצום כלי הרכב בעלי בעירה פנימית (מתוך מטרה כמובן להפחית בזיהום)

כמובן שאי אפשר לדבר על נושא זה בלי להעמיק בעניין הסוללות ואגירת האנרגיה, שזה למעשה לב העניין כפי שהתברר בסקירה של אמש… וגם לכך הקדשנו פרק נרחב מהשידור.

מיהן המניות הבולטות בתחום הרכב החשמלי?

ספויילר – מדובר בטסלה,  xpeng ,nio, byd, ועוד.

ולסיום קינחנו בכמה נתונים מעמיקים יותר על החברות המובילות בתחום (טסלה, ניו, – xpeng ועוד) וזה רק על קצה המזלג, הוובינאר היה עמוס וגדוש בתוכן מרתק, והרבה מאוד תובנות, נתונים, והארות, ובקיצור, וובינאר חובה לכל מי שרוצה להבין יותר לעומק את אחד מהתחומים הצומחים ביותר, שגם נתמכים בצורה אגרסיבית ע'י מתווי המדיניות מסביב לעולם.

 

כמובן שננצל את ההזדמנות להודות שוב לאמיר אלשיך, אחד מהאנשים המבריקים והמרתקים בשוק, שגם מכהן בתפקיד ייחודי ומעניין, שמהותו לחקור את תחומי העתיד, ולאור התגובות הנלהבות שקיבלנו עוד במהלך השידור ולאחריו, כבר סיכמנו איתו שיגיע שוב לדבר איתנו על עוד תחומים פורצי דרך אותם הוא חוקר באופן קבוע.

 

בינתיים גשו לצפות בהקלטה ⇑⇑⇑

 

 

 

 

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים