מארחים את ד״ר אלישע רבינוביץ' – המדריך למשקיע הירוק

אנרגיה ירוקה-מתחדשת, איכות הסביבה ומה שביניהן. איך אפשר לבחור את התחומים והחידושים שבאמת ישפיעו ויתבררו כמוצלחים?

להאזנה לפרקים נוספים

אנרגיה ירוקה/מתחדשת – מה זה בדיוק?

את הוובינר פתחנו בסקירה על הגל הקודם של השקעות ענק באנרגיה ירוקה, ודיברנו על הסיבות בגללן הגל הזה נחל כשלון חרוץ, ועל הטראומה שהוא השאיר בקרב מקבלי ההחלטות.

 

מכאן עברנו להכיר יותר לעומק את התחומים שמרכיבים את עולם ייצור האנרגיה, כאשר התמקדנו במיוחד באנרגיה סולארית, אשר מתבררת כאחת האפשרויות האפקטיביות והזולות יותר, ובהתאם תחום זה צפוי להיות הצומח ביותר בעשורים הקרובים.

האם כדאי להשקיע באנרגיה ירוקה?

כאן ירדנו יותר לעומקם של דברים וד״ר אלישע רבינוביץ הסביר בפירוט כיצד עובדת מערכת ייצור אנרגיה סולארית, מה הם המרכיבים השונים בשרשרת, תוך שימת דגש על החוליות החשובות והמשמעותיות יותר, וגם הצפנו את השאלה האם בשלב הזה אנרגיה סולארית היא באמת ירוקה יותר, (התשבוה מפתיעה) ומה צריך לקרות כדי לייעל את התהליך מבחינה זיהומית..

האם מניית סולאראדג׳ טובה להשקעה?

התדרוך הזה גם מאוד חידד עבורינו את ההבדל בין החברות השונות שעוסקות בתחום, אם זה חברות תשתיות, שעוסקות בעיקר בייזום והקמה של פרויקיטים, (כמו אנלייט ואנרג׳יקס הישראליות) ואם זה חברות כמו סולאראדג׳ שמעורבות בתהליך הויסות והאפקטיביות של התהליך. בהמשך גם ערכנו השוואה ראש בראש של חברת סולאראדג׳ לעומת המתחרה של אנפייז.

 

הוובינאר הזה בנושא מאוד חשוב ומעניין עזר לנו גם להבין את התמונה הגדולה, גם להבין את החוליות השונות בשרשרת ולשים את האצבע על החוליות הקריטיות בהם אנו כמשקיעים רוצים להתעניין, וגם עזר לנו לגלות את המוקשים שעשויים לצוץ בדרך.

וובינאר חובה לכל מי שמשקיע/ רוצה להשקיע בתחום, ובכלל גם למי שרוצה לגלות יותר על תחום האנרגיה הירוקה/מתחדשת ואיכות הסביבה.

 

תודה רבה לד״ר אלישע רבינוביץ על ההעשרה החשובה, ואני בטוח שיהיו נושאים אחרים בהם נעזר בו בעתיד.

 

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים