סקירה חודשית אוגוסט 2021 וסיכום התובנות המרכזיות של הכלכלנים הראשיים

סיכום הוובינרים עם הכלכלנים הראשיים של גופי ההשקעה המובילים

להאזנה לפרקים נוספים

האם הפד יעלה את הריבית? האם תהיה אינפליצה ואיזו מהפכה יצרו מחירי ההיוון הנמוכים?דוח מצב לחודש אוגוסט 2021, ומה הן התובנות לאחר ארבעה וובינרים עם הכלכלנים הראשיים בישראל

 

התמהיל שהצגנו, של הסקירה החודשית של עמי ארביב יחד עם סיכום התחזיות של הכלכלנים הראשיים, הפך את הוובינאר לניתוח אסטרטגי חשוב מאוד בנק' הזמן הזו

 

השוק מאוד מבלבל בתקופה זו המון נתונים סותרים שמצד אחד נראים מצויינים ומצד שני מעמיקים את פחד הגבהים.. כולם מנסים לספק פרשנות, ולתת את הזוית ההגיונית שלהם. מה שאנחנו עשינו בסקירה האחרונה, זה לתת את הזוית שלנו ע"י ניתוח הפרמטרים הקריטיים מכל כיוון אפשרי, ולענות בכל שלב ושלב של הניתוח האם שאלת הבועה רלוונטית או לא, כפי שעשה עמי ארביב במיומנות רבה בחלק הראשון.

 

וזו לא תמיד משימה קלה, כאשר אנו חוזים בתופעות  חסרות תקדים של פרמטרים שונים שבד"כ הולכים יד ביד, מציגים היום עיוותים שמאתגרים את התפיסות שלנו.

 

בחלק השני,

ריכזנו את כל התובנות המרכזיות של הכלכלנים הראשיים המובילים במדינה שהתארחו אצלנו לאחרונה, יחד עם תמצות של תימות ההשקעה המרכזיות שהם הציגו, כולל סקטורים ספיציפיים, כאשר המטרה העיקרית שלנו הייתה לספק את התשובה האולטימטיבית לשאלת טריליון הדולר:

האם האינפלציה זמנית, ומתי (אם בכלל) תעלה הריבית.

 

הסיבה שבחרנו להתמקד בשאלה זו של אינפלציה, ריבית ושערי היוון, היא מכיוון שאנו נמצאים בנק' בה מחיר הטעות עשוי להיות קריטי, ולכן, לפני שאתם מקבלים החלטות, רצינו לספק לכם את מיטב הניתוחים, הפרשנויות, והתובנות של אנשי המקצוע הבכירים ביותר בתחום.

 

ולפי התגובות שקיבלנו, זה בהחלט עשה סדר ותרם רבות להבנה האסטרטגית.

  

 

 

 

 

 

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים