גילעד אלטשולר מתארח בחמ״ל אינווסטור

בשיא משבר הקורונה גילעד מגיע לחלוק את הראייה שלנו עם המשקיעים שלנו

להאזנה לפרקים נוספים

באופן אישי גילעד אלטשולר הוא אחד מאנשי ההשקעות שאני הכי מעריך, ותמיד מעניין אותי לשמוע את התובנות שלו,  וללמוד מהן גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית.

במהלך השיחה נגענו בהרבה מאוד נושאים, והיה מאוד מרתק לראות את העומק של הדברים שלו. דיברנו גם ברמת המאקרו, איך הוא רואה המשבר שפוקד אותנו, ואיך לדעתו זה ישנה את הכלכלה, ואת שוק התעסוקה, אך כמובן שלא נשארנו רק ברמת המאקרו, ושאלתי את דעתו על תחומים ספיציפיים.

מה הוא חושב על אג״ח קונצרני, ואיפה לדעתו עדיף להשקיע, באפיק זה, בארץ או בארה״ב.. מה הוא חושב על תחום הנדל״ן המניב, גם למגורים וגם מסחרי, מה דעתו לגבי אינפלציה, ואיך הוא רואה את ההשפעה של הדפסת הכסף האדירה של הבנקים המרכזיים בעולם.

כמובן שגם נגענו בדילמות של המשקיע הפרטי, האם להיכנס חזק יותר למניות עכשיו, מה לעשות עם בחירת המסלולים במכשירי השקעה כמו פנסיות וקרנות השתלמות, ושאלנו אותו מה דעתו על סקטורים ספיציפיים, במיוחד על סקטור הפיננסים שכולל את הבנקים וחברות הביטוח,  אך גם על סקטור הנדל״ן כאמור, הטכנולוגיה, התעופה ועוד…

דיברנו על סין, ארה״ב, מחירי הזהב והנפט, ומגוון רחב של נושאים.

זו באמת הזדמנות נדירה לקבל בצורה ישירה ובלתי אמצעית את דעתו של אחד מבכירי שוק ההון בארץ, ואני רוצה להודות לגילעד על שהגיע להתארח בשיא ימי הירידות הגדולים של משבר הקורונה

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים