סקירה חודשית אוקטובר 2020

הישורת האחרונה לקראת הבחירות - כל התרחישים האפשריים בשוק

להאזנה לפרקים נוספים

את הוובינאר פתתנו בסקירה המסורתית של עמי ארביב, שכרגיל עשה לנו סדר בין שלל הנתונים הכלכליים והפיננסים, וחיבר את כל הנקודות החשובות כדי לצייר לנו את התמונה האמיתית והברורה של השוק. בהמשך עברנו לדבר על כל התרחישים האפשריים לקראת הבחירות, ואיך כל תרחיש עשוי להשפיע על השוק… איזה מהסקטורים אמורים להנות מניצחון של כל צד בנשיאות, ועל מה כדאי לעקוב לקראת ה- שלישי בנובמבר. לאחר מכן עברנו לדבר קצת על אסטרטיגה וטקטיקה.

בחלק הזה, חשפנו את שלושת האלמנטים הכי משפיעים על תשואת תיק ההשקעות:

אלפא – תשואה שנובעת מבחירות נכונות

ביתא – תשואה שנובעת מאלוקציית נכסים

(פיזור נכון בין תחומים שונים)

גמא – תשואה הנובעת מהחלטות פיננסיות

(בהקשר של פלטפורומות מיסוי וכד׳)

 

מומלץ מאוד לצפות בחלק הזה, מכיוון שזהו המפתח להצלחה ברת קיימא וארוכת זמן בתחום ההשקעות. כמובן שרוב הדגש של משקיעים הוא בד״כ על האלפא – בחירות נכונות אך מחקרים מלמדים שלשני החלקים האחרים יש משקל מכריע בתוצאות הסופיות של משקיעים לאורך זמן.

יחד עם זאת, אנחנו נמצאים בתקופה שבהחלט יש חשיבות לבחירות נכונות, במיוחד בתחום המניות, ובשידור הדגמנו כמה מקרים של בחירות טובות יותר וטובות פחות, ואת ההבדלים בינהם..

לכן, לרגל התקופה, הכרזנו גם על השקה של מחזור נוסף במסלול ההכשרה המתקדם וול סטריט 360, שמטרתו לעזור למשקיעים פעילים לעלות לרמה מקצועית גבוהה יותר, ולחדד עוד יותר את היכולות שלהן לבחור את המניות המנצחות, תוך שילוב של ניתוח פונד׳ וטכני.

את הפרטים המלאים על התכנית נחשוף בוובינאר מיוחד שיערך ביום א׳ הבא, ה- 18/10 ויוקדש כולו, לספר לכם על התכנית: מה היא תכלול, למה מדובר בתכנית מיוחדת וייחודית שאין כדוגמתה בארץ, וכל השאר הפרטים החשובים. אפשר כבר להירשם לוובינאר ולהבטיח מקום

להרשמה לוובינאר חשיפת וול סטריט 360 לחצו כאן>>>

 

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים