סקירה חודשית יולי 20

מתכוננים לעונת הדוחות הקריטית בהיסטוריה

להאזנה לפרקים נוספים

את הוובינאר פתחנו בסקירה חודשית מרתקת כרגיל מבית מדרשו של עמי ארביב, שחשף בפנינו מס׳ נתונים שמסבירים  בצורה יפה מה עומד מאחורי העליות בשוק, מי בדיוק אחראי על הלעיות האלה, ואיך נראים הנתונים הכלכליים האמיתיים מאחורי הקלעים של השוק (שחלקם טובים בצורה מפתיעה, וחלקם בעייתיים בוצורה מעוררת דאגה)

בהמשך התייחסנו לעונת הדוחות שנפתחה זה מכבר ומעלה הילוך השבוע, כאשר כל העולם בציפייה לראות האם  התמחור בשווקים נאמן למציאות  או שהדוחות יגלו לנו מציאות אחרת.. כמובן שגם התייחסנו לשוק המקומי, לפעולות שנוקט בנק ישראל, הסברנו  מה המהות של פעולות אלו ואיך זה אמור לסייע לחברות, וכפועל יוצא גם למשקיעים.

מייד לאחר הסקירה עברנו לחלק בו העליתי מס׳ מבחנים לבדיקה עצמית שכדאי שכל משקיע יעזר בהם כדי לבחון את התיק שלו, והדגמתי את סט השאלות על תיק השקעות אמיתי של לקוח הפירמה (השמות בהם השתמשנו בשידור היו כמובן שמות אחרים, ולא של הלקוח עצמו) מעבר על סט השאלות עוזר לנו לבחון לעומק רבדים שונים במכלול ההשקעות שלנו, ולבצע התאמות בהתאם.

לאחר מכן דיברנו על התחומים בהם אנו חושבים שיהיה נכון להתמקד בעקבות משבר הקרונה והמגמות שישלטו בעולם ההשקעות בשנים הקרובות. לסיום ענינו בצורה מרוכזת על שאלות כלליות שעלו לגבי מניות, סקטורים, ובכלל, על שימוש בהגיון בריא כדי לנתח כדאיות של תחום להשקעה.

 

בפקקים, בזמן שטיפת כלים או בעבודה מוזמנים להאזין לנו בפודקאסטים השונים לכל אורך השבוע –
חפשו את "רשת אינווסטור לייב" בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס ובכל שאר אפליקציות הפודקאסטים האחרות
לחצו על הבאנר להאזנה

להאזנה לפרקים נוספים